Poniżej przedstawiamy Państwu Jak wygląda wizyta u dentysty oraz zasady dotyczące zapisywania oraz odwoływania wizyt w Soft Dent Stomatologia

Zapisy pacjentów na usługi medyczne w naszej przychodni odbywają się :

telefonicznie 510 262 064 

lub bezpośrednio w rejestracji.

  • Należy pamiętać, aby na pierwszą planowaną wizytę przyjść  15 minut wcześniej. Ten czas potrzebny jest, aby w spokoju bez pośpiechu wypełnić dokumentację medyczną, dzięki której lekarz będzie mógł dopasować indywidualny  sposób leczenia w zależności od stanu zdrowia pacjenta. Istotne jest bieżące informowanie stomatologa o ostatnich zmianach w zdrowiu, nawet gdy nie dotyczą one bezpośrednio jamy ustnej.
  • Jeśli czas oczekiwania na wizytę wydłuży się, to aby umilić te chwile mamy dla Państwa kawę i herbatę oraz kolorowe czasopisma o różnej tematyce. Wszystko zorganizowane tak, aby każdy pacjent czuł się u nas komfortowo i swobodnie jak u siebie w domu.
  • Mamy również przyjazny kącik dla dzieci z zabawkami i książeczkami. Tutaj maluchy mogą zająć swoją uwagę w oczekiwaniu na wizytę lub na mamę  czy tatę, którzy siedzą właśnie na fotelu w gabinecie. Nasi pacjenci nie muszą się martwić z kim zostawić dzieci w domu idąc do stomatologa. My zajmiemy się każdym maluszkiem, tak aby rodzic mógł spokojnie i bezstresowo oddać się w ręce lekarza, nie zastanawiając się co w owym czasie robi jego pociecha.
  • Oczywiście jeśli nie zdążą Państwo z różnych powodów umyć zębów przed wizytą to prosimy się tym nie stresować, ponieważ dostępne są u nas jednorazowe bezpłatne szczoteczki oraz pasta do zębów.
  • Jeśli macie Państwo pytania dotyczące wizyt, naszej pracy lub rejestracji, to chętnie odpowiemy na nie telefonicznie lub osobiście w naszej przychodni. Jesteśmy do Państwa usług :

Poniedziałek – Piątek w godzinach 10 – 18      

Jak dbamy o naszych pacjentów?

  • Przed rozpoczęciem leczenia, lekarz przeprowadza z Pacjentem wywiad, aby zapoznać się z wszelkimi dolegliwościami i problemami z jakimi się do nas zgłosił. Wykonywane jest zdjęcie pantomograficzne. Zdjęcie to pozwala ocenić dokładnie stan wszystkich zębów i przyzębia oraz daje możliwość przedstawienia pacjentowi najlepszych rozwiązań i metod leczenia.
  • Na kolejnych wizytach zostaje przedstawiony Pacjentowi plan leczenia, który szczegółowo omawiany jest przez lekarza oraz według którego przebiegać będzie leczenie.
  • Komfort pacjentów jest dla nas bardzo ważny, dlatego zwracamy uwagę, aby każdy zabieg przebiegał bezboleśnie w spokojnej i bezstresowej atmosferze.
  • Stawiamy na najwyższej jakości materiały stomatologiczne oraz sprzęt.
  • Szczególnie dbamy o bezpieczeństwo naszych Pacjentów, w związku z tym kładziemy ogromny nacisk na higienę, a także proces dezynfekcji i sterylizacji narzędzi oraz całego gabinetu.
  • Na wizyty staramy się przyjmować naszych Pacjentów punktualnie i ograniczamy do minimum konieczność oczekiwania na wejście do gabinetu. Zdarzają się sytuacje nieprzewidziane i o każdych zmianach godziny przyjęcia na bieżąco informujemy Pacjentów.
  • Przed każdą wizytą w naszym gabinecie osobiście dzwonimy do Pacjentów dzień wcześniej, przypominając o terminie i godzinie wizyty.
  • Świadczymy usługi na najwyższym poziomie i udzielamy rękojmi na wykonane leczenie.

 

Informacje dotyczące potwierdzania oraz odwoływania wizyt:

Opłaty dodatkowe:

Przedpłata na poczet przyszłej wizyty ………………………………………………………………………………………………………………… 200 zł

  • Opłata stosowana wobec pacjentów którzy nie zgłaszają się na planowaną wizytę oraz nie informują o tym wcześniej gabinetu (co najmniej dzień przed wizytą, w godzinach pracy gabinetu 10:00-18:00). Umówienie kolejnej wizyty będzie możliwe po wcześniejszym wpłaceniu zadatku. Zadatek będzie odliczony od kosztów wizyty na najbliższym spotkaniu.
  • W przypadku niezgłoszenia się na zadatkowaną wizytę i niepowiadomienia wcześniejszego o tym praktyki lekarskiej (co najmniej 1 dzień przed wizytą), zadatek przepada. Opłata taka zostanie rozliczona na kolejnym spotkaniu w przypadku wcześniejszego nie zgłoszenia się pacjenta na umówioną wizytę bez odwołania jej minimum dzień wcześniej.
  • Bardzo prosimy Pacjentów o przestrzeganie terminu i godzin wizyt oraz telefoniczne informowanie o braku możliwości przybycia co najmniej jeden dzień roboczy wcześniej przed wyznaczoną wizytą w godzinach pracy gabinetu 10:00 – 18:00.
  • Wizyty pacjentów potwierdzane są w przeddzień planowanego terminu spotkania telefonicznie przez rejestrację gabinetu lub w systemie SMS, w którym zawarta jest prośba o obowiązkowe potwierdzenie lub anulowanie wizyty.
  • Brak kontaktu z pacjentem lub brak zwrotnej wiadomości SMS będzie skutkować anulowaniem najbliższej wizyty.

Pacjentów prosimy o:

  • Przestrzegania terminu i godzin wizyt
  • Telefoniczne informowanie o braku możliwości przybycia co najmniej 1 dzień przed planowaną wizytą w godzinach pracy gabinetu 10:00 – 18:00.

Pozwoli to wspólnie wybudować atmosferę wzajemnego szacunku i zaufania.

Dziękujemy zespół Soft Dent